reklama

Krádež a ľahostajnosť...

Chovám doma potkana. Vďaka nemu som sa dostala pred dvomi dňami na fórum chovateľov. Ešte v ten večer v sekcii off topic pribudla diskusia bravo girl. Určite si spomeniete, že je to časopis pre násťročné dievčatá. Nedalo mi nepozrieť sa, prečo sa takáto diskusia objavila na fóre o potkanoch...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Toto je autorka fotky Nelliss
Toto je autorka fotky Nelliss 

dneska sem si prohlizela bravo girl(u segry mladyho) a nasla tam fotku mych kluku ...poslala ji tam nejaka pitka :10: :10: :10: tohle me dokaze vazne nastvat!!!!!!!! ................... *Nelliss*

Toto bol prvý príspevok. Ďalšiou debatou sme sa dozvedeli, že v menovanom časopise bola súťaž o najkrajšiu fotku svojho miláčika a nejaké dievča sprosto ukradlo Nelliss fotku jej dvoch potkanov z jej internetovej stránky a vydávalo ju za svoju. Človeka by to nenahnevalo a mávol by nad tým rukou, keby podvodom nevyhrala prvé miesto a digitálny fotoaparát. Preto sa Nelliss rozhodla, že do redakcie zatelefonuje. Všetci "potkaniari" sme čakali ako to dopadne... A dnes vecer sa v diskusii objavil tento príspevok:

tak sem tam volala a jako ta zenska mi rekla neco v tom smyslu jako ze oni to neberou jako tak to je moje fotka a ja ji tam poslu ..ale at tam kdo chce posle co chce a..a ze stejne pres tel nemam dukaz ze to je moje fotka ..a ze ta slecna uz fotak ma na ceste a ze se v tom uz nechce rejpat. .............................................asi tak <> *Nelliss*

Takže vďaka tomu, že niekomu sa už do toho nechce rýpať, to nejakej podvodníčke len tak prejde a ešte z toho má aj fotoaparát... Kam sme sa to dostali?

Nakoniec ešte pripájam fotku Nellissiných "kluků", ktorá bola víťazná.


Michaela Štefániková

Michaela Štefániková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myjka ako ma volaju :) Baba, ktora rada ide kam ju nohy zanesu :PPosudzovateľka laboratórnych potkanov pod ZOCHDH-LP na Slovensku. Zoznam autorových rubrík:  PrahaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu